niedziela, 31 maja 2015

z klasą :)

Cześć, cześć! :)
Dni coraz piękniejsze, więc czas na zdjęcia! Dziś co prawda trochę powiewało, lecz pogoda przyjemna bardzo. Wskoczyłam w luźną koszulkę i spodnie, do tego eleganckie buciki i kapelusz. Nie byłam początkowo przekonana czy kapelusz pasuje, ale z czasem poczułam się bardzo wygodnie i pewnie. A Wy co myślicie? Według mnie dobre połączenie. Co do butów - wiem, że wielu osobom się nie podobają; spotkałam się z wieloma niemiłymi komentarzami co do nich - ale ja myślę że są świetne i tego się trzymam, ale każdy ma prawo do swojej opinii. Ja te buciki uwielbiam, a jak Wam się podobają? Do tego moje ELEGANCKIE plugi. Też wiem, że tunele to dość kontrowersyjny temat, ale chyba lepiej się podobać samej sobie niż przypasowywać się każdemu - najlepiej być sobą. 
Dziś mało zdjęć, ale zapraszam do oglądania:







BLUZKA - RESERVED (ok. 40 zł)
SPODNIE - PULL&BEAR (120 zł)
BUTY - ZARA (200 zł)
KAPELUSZ - http://umodystki.pl/ (100 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...