niedziela, 24 maja 2020

PROMKI I DRESY

Helloł,
trochę ciężko zabrać mi się do pisania było, ale dziś postanowiłam coś z tym zrobić!
Najpierw chciałam napisać post o promkach w rossmannie (-55% na makijaż i  2+1 kosmetyki na twarz), ale no naprawdę nie miałam do tego ani czasu ani głowy. Tak więc tylko po krótce napiszę (bo promki i tak zaraz się skończą, ale mimo wszystko zachęcam was!) o perełkach jakie złowiłam, oczywiście pomijając moje podstawowe potrzeby.
Zacznijmy od mojej bo$$$$kiej paletki, która znalazłam z moja psiapsi - w rossku była cała jedna ścianka w przepięknych paletkach więc skusiłyśmy się na:

JA:


no czy nie są bo$kie?!!!! po promocji -55% zapłaciłyśmy ok 23 zł ZA TAKIE CUDA!!!
a to paletka mojej psiapsi:



<3

następne coś TURBO SŁODKIE i przepięknie pachnące - krem do rąk! Ja sobie wybrałam bananowo melonowy, ale oczywiście były też inne, więc zachęcam was do przetestowania, szczególnie po tych wszystkich dezynfekcjach niszczących nasze rączki przyda się!


To takie szybkie produkty, które chciałam wam pokazać, też polecam zaopatrzyć się we wszelkiego rodzaju peelingi, skoro jest okazja! 


Teraz chciałam troszeczkę zmienić temat, będzie on naprawdę króciutki i szybki, więc nie robiłam dodatkowego posta.

W tym sezonie (a właściwie nie tylko w tym, bo chyba już od dawna) są modne KOLORKI ale i PASTELE.
Ja osobiście uwielbiam i pastelowe i kolorowe (choć jednak bardziej się odnajduję w pastelach) i chciałam wam pokazać moje odkrycie, a ponieważ nikt mi nie płaci za reklamy (XD) to mogę śmiało mówić o tym co naprawdę myślę i co polecam od siebie jako ja, a polecam wam (jeśli oczywiście się czaicie na takie cosik!):



mój równie BO$KI jak paletki wyżej dresik!!!
Fajny bo jest polskiej marki, a teraz fajnie by było takie wspierać :) 
(choć szczerze mówiąc ja kupiłam z vinted xD)
Narazie dopiero się rozkręca z dresami, ale i tak polecam z całego serduszka, bo materiał bardzo dobry i są wygodne!!!!!!!!!!! a to chyba podstawa idealnych dresów :)))))

Ode mnie na dziś tyle, miłej niedzielki i do zobaczenia może niebawem, zapraszam też na mojego 
insta <3


BU$$$$KA 

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...