sobota, 2 maja 2020

Relax

Kochane i kochani,
wiem, że ten okres pandemii jest dla nas wszystkich ciężki, ale może dobrze by było go wykorzystać pozytywnie?
Pisząc to zdanie pomyślałam od razu o osobach, które straciły najwięcej przez koronawirusa, ale jednak, napisałam to wszystko z pełną świadomością.
Mam na myśli przede wszystkim to, że przez ten czas można sobie trochę poukładać w głowie, ale też przemyśleć niektóre sprawy, na które nie mieliśmy czasu w codziennej rutynie. Nie chcę tu zgrywać nie wiadomo jakiej filozofii, ale naprawdę uważam, że to idealny moment na głębsze refleksje.

Mam nadzieję, że wam wszystkim dopisuje zdrówko i jesteście cali i zdrowi i tego wam życzę.
Moim największym zmartwieniem aktualnie jest uczelnia (więc żaden koniec świata), więc naprawdę staram się relaksować i trochę o siebie zadbać.
Pamiętajcie przy tym wszystkim szczególnie o ruchu. Ograniczono nas z wielu rozrywek: rowerów, treningów, spacerów, pamiętajcie, że ruch to zdrowie, nawet najmniejszy, a do tego nie potrzebujecie wychodzić.
Zaczynałam pisać ten post w czasie jak były srogie ograniczenia, a teraz one powoli schodzą, więc nawet głupi spacerniak może nas uratować :) Mogę wam opowiedzieć co ja robię w tym czasie, żeby sobie go jakoś umilić i zająć. Powiem wam, że gdybym teraz miała naprawdę jakąś pasję, to by mi uratowało bardziej tyłek, no ale cóż XD do wszystkiego trzeba dojrzeć!
Ja głównie staram się zajmować moim balkonem i zamierzam przyozdobić cały w ten sposób:

Czasem też sobię coś pomaluję, bo szczerze uważam, że to świetny sposób na upust emocji, do tego zastanawiam się co tu w ogóle sobie pisać podczas tego okresu! Trochę się uczę, czytam i tak mi czas mija. Dobry czas też na sprzątanie mieszkania, a w tym m.in. szaf! Czyli wyrzucenie zbędnego, jeśli tego jeszcze nie zrobiliście to zachęcam! I życzę miłej majóweczki szczególnie zazdroszcząc tym co mają działkę lub ogródek!!!!

Ja dla was jeszcze tu mały dodatek dołączam i chciałam tylko dodać, że codziennie będać w dresie wcale nie trzeba wyglądać jak lump!






Buziaczki dla was i już szykuję nowy pościk!!! 
A po więcej zdjęć zapraszam na: insta 


Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...