poniedziałek, 8 czerwca 2015

jeszcze cieplej!

Ostatnio coraz piękniejsze dni - przedwczoraj chyba najcieplejszy dzień lata! Dziś niestety złapał mnie deszcz gdy byłam na rowerze, ale zdjęcia zdążyłam zrobić :) Ostatnio byłam na skromnych zakupach i chciałam się pochwalić nowymi dodatkami - dokładniej biała torebeczką na lato oraz koturnami, bardzo wygodne! Ponieważ dziś chłodniej (choć rano było słonecznie) postanowiłam założyć bluzę w koty i spódniczkę. Połączenie według mnie naprawdę super. Komplecik ten kupiłam już z dobre 2 lata temu. Na torebkę od dłuższego czasu zwracałam uwagę, a buty od razu jak zauważyłam postanowiłam zakupić! Dzisiejsza stylizacja cała H&M (oprócz okularków jak zawsze:)). Mi się bardzo podoba do tego wygodna i elegancka, a Wy co myślicie? Zostawiam was ze zdjęciami w ten szary wieczór, miłego tygodnia!













fot. O. Jarocki

TOREBKA - H&M (100zł)
SPÓDNICZKA - H&M (ok. 40zł)
BUTY - H&M (100zł)
BLUZA - H&M (-)
OKULARY - SINSAY (ok.10zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...