wtorek, 16 czerwca 2015

baskinka +

Dziś nietypowy post! Ponieważ nie mam zbyt czasu na zdjęcia w ostatnich dniach, a chciałam wam pokazać moją sukienkę - baskinkę, postanowiłam dodać zdjęcia nie całej kreacji, ale samej sukienki. Co sądzicie o baskinkach? Według mnie bardzo dobry pomysł dla dziewczyn takich jak ja - z lekko wystającym brzuszkiem :)  Sukienka naprawdę śliczna, idealna na upalne dni. Doskonale pasuje do eleganckich butów, ale i np. do zwykłych, wygodnych trampek. Dodam, że ostatnio spodobał mi się motyw pasków na ubraniach, szczególnie w komplecie spódniczka - bluzka. Ja dołączyłam jeszcze do tego mój ulubiony kapelusik :)


Pod zdjęciami znajdziecie jeszcze kosmetyk, który wam chętnie polecę!







fot. Aleksandra Radwan

sukienka, baskinka - H&M (80 zł)
kapelusz - H&M (ok.70 zł)
okularki klasycznie - SINSAY (10 zł)

A teraz kosmetyk, o którym wspomniałam wyżej :) tak zwane "rajstopy w kremie". Wygląda jak fluid, bardzo dobrze się wchłania i daje naprawdę niesamowity efekt. Koniecznie wypróbujcie! Kosmetyk niedrogi - kosztuje około 20 zł w rossmannie, lub jakichś dobrych drogeriach. Starcza na bardzo długo, do tego ma właściwości pielęgnacyjne, nawilża i ujędrnia, zresztą - będziecie mieć napisane niżej :)




zapraszam na mojego instagrama: KLIK

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...