wtorek, 30 czerwca 2015

Luźny dres

W końcu przestał padać deszcz, przestało być szaro i wyszło słońce! Pogoda ma podobno jeszcze długo dopisywać i całe szczęście!
Wczoraj kupiłam sobie nowe spodnie dresowe i kalosze - akurat na porę deszczową. Nowe spodnie chciałam dziś założyć jednak wybrałam inne dresy. Outfit na dziś bardzo wygodny i luźny - jak to dres :) Bluzkę kupiłam kilka dni wcześniej na mega przecenie! Torebkę i buty już miałam w innym poście, ale kto powiedział że trzeba wciąż coś innego zakładać? Nie wiem jak wam, ale mi się naprawdę ten strój podoba! Na zdjęciach nie widać więc na samym dole dodałam dodatkowe - wczoraj również znalazłam świetnego case na telefon, ale o tym niżej :)
 Zdjęcia zupełnie spontanicznie, bo na dziś planowałam coś innego :) 







fot. Nicole Zarzycka

bluzka - H&M (20 zł)
spodnie - RESERVED (100 zł)
buty - CONVERSE (260 zł)
torebka - BERSHKA - (ok. 100 zł)
okulary - SINSAY (10 zł)


case - TALLY WEIJL (30 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...