środa, 10 czerwca 2015

chłodny wieczór ze zdjęciami

Wczoraj była okropna pogoda, jednak wieczorem się rozjaśniło i na spontanie postanowiłam iść na zdjęcia. Nie miałam żadnej konkretnej stylówki w głowie, a ponieważ było dość chłodno, bardzo chciałam założyć mój kochany płaszczyk :) Nie wiedziałam do końca co będzie pasować do niego, ale doskonale pamiętałam że mam również lekko różową torebkę, którą bardzo chciałam wam pokazać! Ubrałam się więc cała na czarno - w końcu czarny pasuje do wszystkiego! Pojechałam więc pod wieczór do miasta i zrobiłam całkiem fajne zdjęcia :) Jak wam się podoba? Bluzkę znajdziecie w jednym z poprzednich wpisów, jest krótsza - bo do pępka. Długi rękaw + krótkie spodenki i botki, na to lekki różowy płaszczyk. Torebka bardzo pakowna mimo iż nie wygląda - kupiona na przecenie, super okazja. Dodałam do wszystkiego jeszcze kolorowego BLINGA, którego dostałam, więc niestety nie powiem wam gdzie takiego znajdziecie.
Miłego oglądania :)






fot. wiktoria

PŁASZCZYK - Calvin Klein JEANS (-)
TOREBKA - BERSHKA (40 zł)
BOTKI - Stradivarius (ok. 100 - 200 zł)
BLUZKA - ZARA (-)
SPODENKI - H&M (ok. 100 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...