czwartek, 14 maja 2015

Chłodniejsze dni

Dzisiaj duuużo zdjęć! Długo czekałam, aż w końcu są :)
Ostatnio jakoś chłodniej, ale jest na to pomysł! Luźny płaszczyk, długie spodnie, wysokie buty. Okularki zawsze na wszelki wypadek przy sobie w starej, choć cudnej torebce. Ostatnio kompletnie nie wiedziałam co założyć. Dość długo szukałam dobrego stroju, aż w końcu z szafy wyjęłam większość rzeczy i znalazłam co nieco :) Strój dość elegancki, ale całkiem przyjemny, choć na dłuższe dystanse lepiej zakładać płaskie buty co wyraźnie odczuwam po dłuższym czasie. Mój fotograf z dziś - Monia - zrobiła mi mnóstwo zdjęć, które zaraz zobaczycie! Jak wam się podoba? Zapraszam do komentowania! 

















Fot. Monika M.

Koszulka - zara (nie pamiętam ceny)
Spodnie - no name (ok. 60 zł)
Buty - H&M (ok. 120 zł)
Torebka - MOHITO (ok. 80 zł)
Płaszczyk - burberry (-)
Pierścionki - H&M (ok. 20 zł)
Okulary - sinsay (10 zł)


Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...