piątek, 22 maja 2015

NEW POST!

Oj dawno mnie tu nie było, wiem! Pogoda brzydka więc zdjęć brak, lecz dziś w końcu słoneczko wyszło - jest ciepło - są i zdjęcia! Dzisiaj prezentuje wam zwykły i raczej codzienny, za to naprawdę wygodny strój - sukienkę w kropeczki :) dostałam ją dość dawno od mamy, ale według mnie jest ponadczasowa! Do tego wygodne conversy, lekka kurteczka (kupiona dobre kilkanaście lat temu jednak troszkę przerobiona) i gotowe. 
Do tego polecę wam szminkę, którą dziś kupiłam (kolor widoczny na zdjęciach) w golden rose - odcień 13 matowa. Według mnie jest super i naprawdę bardzo długo się utrzymuje, polecam! Teraz trochę zdjęć :)









FOT. MONIKA MAJSNEROWICZ

OKULARY - SINSAY (10zł)
TOREBKA - BERSHKA (ok. 100zł)
BUTY - CONVERSE (269zł)
SUKIENKA - WAREHOUSE (-)
KURTKA - HOUSE (-)
POMADKA - GOLDEN ROSE (ok. 10zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...