poniedziałek, 11 maja 2015

Outfit na ciepłe dni

Moja pierwsza "sesja zdjęciowa" już za mną :)
Dziś pierwszy konkretny post. Przedstawiam mój outfit na lato, na ciepłe, pogodne, przyjemnie dni. Dla mnie dość wygodny. Połączenie spódniczki, którą niedawno kupiłam na allegro (20 zł) ze zwykłą czarną koszulką kupioną w H&M + buty które kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży w reserved (80 zł.) Oczywiście nie mogłam zapomnieć o kapeluszu (H&M - ok. 70 zł) i okularkach (SINSAY 15 zł.). Uwielbiam nakrycia głowy i czuję się w nich naprawdę dobrze i kobieco :)
A tu kilka zdjęć:






Zapraszam też na mojego instagrama: https://instagram.com/dobrochnaem/  ;)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...