sobota, 29 sierpnia 2015

Elegancja

Dzień dobry :)
Powiem szczerze, że uwielbiam zawsze wyglądać bardzo elegancko oraz kobieco, czuję się wtedy pewna siebie, a jednocześnie bardzo swobodnie. Dzisiejszą stylizacje w sumie stworzyłam spontanicznie - po prostu pewnego dnia miałam ochotę na piękną sukienkę, którą znalazłam gdzieś na dnie szafy i już! Świecące buciki i przeźroczysta torebka to idealne - tak myślę - połączenie z beżową górą. Jednocześnie uważam, że moje tunele również doskonale odnajdują się w takim wydaniu! A co Wy sądzicie? :) Jeśli jesteście na bieżąco na pewno widzieliście już buty i torebkę w innych postach.
Sceneria podobnie jak ostatnio - lekko miastowa z kawą; do tego więcej zdjęć twarzy - dla odmiany!
Na koniec chciałabym pozdrowić moją najmłodszą czytelniczkę Pacię :)
zapraszam na zdjęcia:














Fot. Aleksandra Radwan

Sukienka - Pretty Girl (-)
Torebka - MOHITO (ok. 80 zł)
Buty - ZARA (200 zł)
Okulary - SINSAY (5/6 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...