sobota, 26 września 2015

Jak widzicie rok szkolny się zaczął i brak czasu na cokolwiek :(
Tak więc postanowiłam, że trochę czasu poświęcę dziś na post! Otóż mam dla was luźny outfit, ostatnio zaczęłam go częściej nosić, zauważyłam, że bardzo dużo dziewczyn ubiera się w ten sposób - nie wiem jak wam, ale mi się spodobało! :-) Do tego moja biała torebka - gdybym tylko miała czarną założyłabym zamiast tej, ponieważ lepiej pasuje. Zastosowałam do tego czerwoną pomadkę - uważam że całkiem dobrze komponuje się z koszulą. Niestety większości cen tych rzeczy już nie pamiętam. Dzisiejszą sesje uważam za udaną, ze zdjęć jestem bardzo zadowolona, a co Wy myślicie? W połowie sesji stwierdziłam, że zamienię się okularkami z moją Panią fotograf, także obie jesteśmy zadowolone z małej wymianki :) Buty w stanie dość dobrym, jak na to że mam je od 3 lat. Na koniec powiem tylko, że mimo że podoba mi się ten styl, najpewniej czuję się w bardziej eleganckich strojach :) Wszystkim chorującym życzę zdrowa, bo sama zeszły tydzień przeleżałam w łóżku!














Fot. Aleksandra Radwan (LINK) <- polecam :)


BLUZA MAJORS - sklep internetowy  (-)
ZEGAREK - PARFOIS (129/139 zł)
BUTY - VANSY (-)
SPODNIE - ZARA (-)
KOSZULA - H&M (-)
TOREBKA - BERSHKA (ok. 100/120 zł)
CZARNE OKULARY - SINSAY (ok. 5/6 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...