piątek, 21 sierpnia 2015

Ulubieńcy wakacji

Dziś mam dla was zdecydowanie swój ulubiony strój! Jest to moja sukienka w kwiaty, którą kilka lat temu dostałam od starej koleżanki. Po dziś dzień ją noszę i uwielbiam - jest lekka, przewiewna i co ważne - wygodna. Do tego zazwyczaj zakładam malutki wianuszek jako dodatek/ozdobę, uważam, że świetnie się komponuje z kolorową sukienką i klasycznie czarne trampki! Sukienkę zawsze chętnie zakładam, gdy za oknem widzę grzejące słońce i na termometrze + 23 stopnie! Na to wszystko w tle okolice naszego miasta Poznania, bardzo lubię takie sesje.
Zdjęcia dziś delikatne, dziewczęce, jak cała stylizacja :) Do tego moja różowiutka, plastikowa torebeczka upolowana w MAKRO zupełnie przez przypadek, jednak przypadła mi do gustu! Dodatkowo założyłam nowe tunele, jak wam się podoba cała kreacja?
Na kilku zdjęciach da się zauważyć moją małą kontuzje na kolanie :D
Zapraszam:








fot. Aleksandra Radwan

SUKIENKA ---
TUNEL - crazyfactory.com (ok. 15zł)
TOREBKA - makro (ok. 20/25zł)
WIANUSZEK - CLARIS (30 zł)
TRAMPKI - converse (269 zł)
OKULARY - sinsay (5/6 zł)

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...