sobota, 11 kwietnia 2020

Wielkanoc!!!!!

Kurczę,
nie chcę was namawiać do wychodzenia, z góry od razu mówię, że nie mam tego na myśli!
Chyba się trochę pośpieszyłam, więc od początku.
W tym roku jak wiadomo nie każdy będzie mógł zasiąść przy wspólnym stole z bliskimi ALE... to w końcu święto! Świętować można na różne sposoby, ja akurat zamierzam się pięknie przygotować, nawet jeśli będę w domku (a nie będę całe święta, bo w niedzielę ide do pracy :]]]) zamierzam się wyszykować i świętować w domu i wam też to polecam <3 może poczujecie się nawet lepiej, w domu bawić też się można :)
Poniżej daje wam moje propozycje; z góry przepraszam za te zdjęcia, no ale jedyne miejsce, gdzie mogę je zrobić to moja boska oaza - czyli mój balkon x)
Jak dobrze też wiemy, że trochę możemy naciągnąć zasady, jako że nie do końca musimy wyglądać elegancko :D



Na pierwszy rzut daję taki look! U mnie ta sukienka będzie dziś podstawą, tutaj dopasowałam do niej kowbojki, które w tym sezonie mają swoje 5 minut, czarna torbusie, malutką (uwielbiam małe torebki!) i do tego najzwyklejszą w świecie ramoneskę, która idealnie pasuje do tego, na wypadek gdyby komuś było dziś chłodno :)



torebka jak najbardziej basicowa!


Sukienkę upolowałam na vinted, kosztowała grosze dosłownie, torebeczka to chyba jedyna rzecz, którą kupiłam w sieciówce - MOHITO za ok. 30/40 zł, za buty sie wymieniłam na vinted, a ramoneskę dostałam od mojej kochanej babuszki; czyli jak widać niezbyt się wykosztowałam przy tym.

Następna, może troszkę bardziej casualowa:


jak widać znów u podstawy lekka sukienka, naprawdę mimo tych długich rękawków jest idealna na lato, bo (jak zresztą widać) jest mega przewiewna,
next torebka koszyczkowa (również kocham!!!) kupiona w lumpie za 5 ziko, serio! kurtka po mojej matuli, jeansowa, ma chyba tyle lat ile ja (o ile nie więcej, a uwierzcie mi nie jestem już pierwszej młodości xD), paputki również z lumpa! one z 15 zł mogły kosztować, a uważam, że są naprawdę zarąbiste (Z MANGO WOW)


wiem, że są troszkę zakurzone, ale da się coś z tym zrobić, no problema

i wreszcie ostatnia i gdybym mogła to bym w niej dziś wyszła xD 




buty te same co wyżej, ale ta torebka CUD MIÓD SERIO, pokażę wam z bliska!




ta torebka jest spełnieniem moich wszelkich wyobrażeń o koszyczkowych torebkach, jest tak piękna, jedyny minus to to, że niestety nie jest zbyt pojemna, no ale co tam najważniejsze się mieści!
Naprawdę według mnie jest doskonała, a dostałam ją od mojej ukochanej Mamusi, więc również jest bezcenna!!!!!! Wiadomo, że można do tego o wiele więcej dodatków dopasować, więc tu się przyda wasza kreatywność:)
Pozdro, mam nadzieję, że dzisiejszy poradnik się przyda!
Wesołych Świąt, dbajcie o siebie w tym ciężkich czasach <3

Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...