wtorek, 7 kwietnia 2020

elo

ELO!
To znowu ja!
Eh, sama nawet nie wiem jak mam zacząć i czym, więc zacznę wszystko od początku!
Jestem Dobrochna, a to mój stary blog. Już chyba mogę go nazwać starym, bo od czasu tego bloga moja życie zmieniło się naprawdę o 180 stopni; ale nie o tym!
Ze względu a to, jaką mamy sytuacje, czyli pandemię, miałam/mam dużo czasu na przemyślenia. Studiuję kierunek, który jest bardzo rozwojowy pod względem np zakładania i rozkręcania własnej działalności. Nie wiem czy od zawsze, ale od kiedy pamiętam chcę być kowalem własnego losu, jednak jeszcze nie wpadłam na żaden genialny pomysł (liczę na to, że kiedyś mnie olśni). Póki co jedyne co umiem dobrze zrobić to znaleźć zajebiste ubrania w lumpeksach albo nawet vinted i drugie co w miarę potrafię, a przynajmniej tak mi się wydaję to dobry stajl XD uważam, że dzięki temu mój blog może być troszeczkę chociaż wyjątkowy i "oryginalny", bo rzadko kiedy kupuję coś w jakichś sieciówkach:)

Wiem, że nastały takie czasy, że nawet nie można wyjść na dwór i porobić normalnie zdjęć, więc dopóki mamy epidemię, chcę tu dodawać takie bardziej lifestylowe rzeczy, niekoniecznie ukierunkowane tylko na ubrania, CHOĆ TEŻ! Nawet jeśli nic z tego nigdy nie wyjdzie, to chcę bo po prostu sprawia mi to przyjemność. Nic nie będę obiecywać, bo naprawdę jestem niesłowna i mam milion pomysłów do jakichś zmian na minutę, ale jeśli jesteście ciekawi, to zostańcie ze mną tu na dłużej,

buziaczki
wasza Dobrusia


P.S.
Na pocieszenie zamieszczam wam moje zdjęcie na balkoniku i w takich chwilach jestem wdzięczna światu, że go mam!!!!!! Kocham co roku go robić na nowo i urządzać <3


Krótki wpis o kolorowankach

 Czy wiecie, że żyjemy w czasach gdzie po kolorowanki sięgają również dorośli coraz częściej? Czy serio ma to jakieś zalety? Otóż tak - i to...